Philips BT3500W/00 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BT3500W/00 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Melvyn 28-06-2015
Geschreven voor: Philips BT3500W/00 zilver

Mooi strak model speaker met goed geluid.
Heel makkelijk in gebruik.
Leuk detail is de grote volumeknop en de standaard achterop de speaker.

Voor "duurzaamheid" een 8 maar dat is voor de paar dagen dat ik de speaker in bezit heb.

merelvanamerongen 27-06-2014
Geschreven voor: Philips BT3500W/00 zilver

In een woord: SUPER! Mooi, handzaam formaat en zeer eenvoudig te installeren. Ik was erg verbaasd over het goede geluid en het volume! Ik gebruik het boxje vaak in huis, neem het mee naar iedere kamer. Het enige waar je hierbij moet rekening houden is de afstand tussen je telefoon/ Ipad en de speaker, dit kan maximaal 10 meter zijn.
Ook heb ik de speaker meegenomen de zeilboot, zelfs met de motor aan was het geluid goed te horen. Na een dag zeilen was de batterij nog niet leeg. Iedereen die het apparaat zag en het geluid hoorde was direct enthousiast en gaat het apparaatje ook kopen. Logisch, zeker voor deze prijs!

nienkeAmsterdam 06-05-2014
Geschreven voor: Philips BT3500W/00 zilver

Echt een goede aankoop. Het is supersimpel om de speaker aan te sluiten en het werkt heel gemakkelijk. Ik gebruik de speaker als ik boven op mijn dak terras en boekje lees of in de keuken sta. Het geluid vind ik erg goed (helder) en hij heeft een goed bereik.

Ik vind het design erg mooi...strak en klein! Hierdoor neem je het makkelijk mee in je tas.

jdendekker 23-04-2014
Geschreven voor: Philips BT3500W/00 zilver

Deze stevige speaker met 10 WATT vermogen en bluetooth verbinding is ideaal voor mobiel gebruik als een dagje in het park, een BBQ of middagje strand. Er komt een mooi vol geluid uit de 2 speakers en hij is erg makkelijk te verbinden met je Iphone of Android smartphone via Bluetooth of NFC. Opladen van de accu gaat via de bijgeleverde USB aansluiting en een volle accu geeft zo’n 5 uur speeltijd. Dit vind ik persoonlijk net iets aan de korte kant aangezien mijn uitjes meestal iets langer duren. Enkele fijne functies: ten eerste de telefoneeroptie (opnemen / bellen via de speaker BT3500 met ingebouwde microfoon waardoor bijvoorbeeld een conference call heel gemakkelijk wordt) en ten tweede de mogelijkheid om voor Androids snel en gemakkelijk te linken met de speaker via NFC (Near Field Communication) waarbij alleen de smartphone in de buurt van de speaker gehouden dient te worden. Ik raad deze hippe speaker aan vanwege de hoge geluidskwaliteit, stevige behuizing en het simpele gebruikersgemak!

twanslaatsd 22-04-2014
Geschreven voor: Philips BT3500W/00 zilver

Een gebruiksvriendelijk apparaat met makkelijke gebruiksaanwijzing. Een goed geluid voor zo'n handzaam apparaat. Meer dan voldoende volume en een ruim bereik
In feite komt het erop aan om accu op te laden en bluetooth aan te sluiten en het werkt.
Handzaam,past in elke tas maar misschien mag het apparaat iets kleiner zijn.

Geen spijt van de aanschaf!!!!

MK13 22-04-2014

Musthave voor de zomer!!
Gebruiksvriendelijk
Wanneer ik iets koop probeer ik let ik, na openen, altijd eerst op de gebruiksvriendelijkheid. Ik heb nooit zin om lange gebruiksaanwijzingen te lezen en op te volgen. Bij deze speaker hoeft dat ook niet! Heel fijn! Zonder ook maar een letter gelezen te hebben, had ik hem binnen een minuut in gebruik met mijn smartphone (Samsung Galaxy S4)!

Compact en portable
Daarnaast is het handig dat er geen snoeren aan zitten, zodat ik niet afhankelijk ben van waar stopcontacten zich bevinden. Met de zomer in aantocht, kan ik de speaker handig in de tuin zetten of meenemen naar het strand. (Een accessoire zou een water/zanddichte case kunnen zijn). Daarbij is het handig dat de speaker niet groter is dan een dames portemonnee.

Ook voor telefoneren
Verder is het handig dat je via de speaker ook telefoontjes kunt plegen, wanneer je hem aangesloten hebt op je smartphone.

Geluid
Zoals ik van Philips gewend ben, is het geluid wat uit deze kleine speaker komt, mooi rond en vol van geluid. De kleine speaker heeft geen moeite een woonkamer te voorzien van goed geluid.

Kortom, een compacte, portable, gebruiksvriendelijke, musthave voor deze zomer!

Pluspunten:
Gebruiksvriendelijk, handig compact formaat, geen snoeren, handfree bellen, handleiding lezen niet noodzakelijk voor installatie, handig voor in de tuin en aan het strand
Minpunten:
door de gaatje zandgevoel; misschien een hoesje?

bghvdhout 16-04-2014
Geschreven voor: Philips BT3500W/00 zilver

Deze speaker overtreft mijn verwachtingen, die ik had toen ik het apparaatje uit de verpakking haalde.
Met afmetingen van ong. 20x9cm had ik qua geluidskwaliteit niet zo'n hoge verwachtingen.
Echter het uitermate portable apparaatje kan zich meten met mijn Logitech Squeezebox Boom, ook een topper ! Het kan makkelijk een kamer met volle klanken vullen.

Instellen van de bluetooth speaker werkt zoals je gewend bent van een bluetooth device. Zoeken, koppelen, 0000 ingeven, klaar.
Mocht je dat toch te moeilijk vinden, en je hebt een NFC-compliant muziekspeler/smartphone, dan kun je met een licht tikje op de speaker met je speler een koppeling tot stand brengen.
Voor velen denk ik een van de eerste toepassingen van NFC !

Verder zit er een microfoon ingebouwd, zodat je een binnenkomend gesprek kunt aannemen. Prima functie voor als je een conferentiegesprek wilt voeren.

Uiterlijk van het apparaatje is niet veel op aan te merken.
Zelf vind ik de knopjes voor het inschakelen van het apparaat, en om een telefoongesprek aan te nemen, een beetje goedkoop over komen. De volumeknop daarentegen ziet en voelt zeer degelijk aan. Over het algemeen voelt het apparaat licht en solide aan.

Al met al een aanrader !